Podręczniki - rok szkolny 2021/2022
1. Odbioru dokonuje rodzic. Za jednym razem dla każdego swojego dziecka.
2. Szkoła nie udostępnia podręcznika do religii.
3. W bibliotece może przebywać 1 osoba. Pozostali będą proszeni o czekanie na zewnątrz w bezpiecznej dla siebie odległości.
4. Osoba wchodząca do biblioteki ma obowiązek noszenia maseczki i
zdezynfekowania rąk. Wskazane jest zakładanie rękawiczek.
TERMINY ODBIORU
1-3 września 2021 w godz. 8.00 - 18.00
1 września - klasy 4 i 5
2 września - klasy 6 i 7
3 września - klasy 8 i pozostali, którzy nie odebrali w wyznaczonym dniu
Podręczniki dla klas 1-3 odbierają wychowawcy.
Wyprawka dla ucznia oddziału przedszkolnego – rok szkolny 2021/2022
Wyprawka ucznia - Iwona Klimkowska
Plecak wielkości A4
- piórnik tuba
- 2 ołówki miękkie (B)
- gumka
- temperówka z pojemnikiem
- teczka papierowa na gumkę A4
Strój gimnastyczny w podpisanym worku
- bawełniana koszulka z krótkim rękawem,
- spodenki sportowe.
- Obuwie z gumową antypoślizgową podeszwą
Wszystkie potrzebne do prac plastycznych materiały tj. bloki, farby, kredki, kleje itp. zakupimy hurtowo w ramach utworzonego na ten cel funduszu klasowego. Szczegóły zostaną omówione na pierwszym spotkaniu.
Wyprawka ucznia klasy I - rok szkolny 2021/2022
Wyprawka ucznia - Katarzyna Sawicka
– Piórnik wyposażony w:
- 2 miękkie ołówki (B),
- kredki ołówkowe,
- temperówkę,
- gumkę,
- nożyczki,
- linijkę;
–1 podpisany, duży (format A4) zeszyt 32- kartkowy do nauki pisania w 3-linie;
– 1 podpisany zeszyt 16-kartkowy w kratkę A5;
– 1 podpisany zeszyt 16-kartkowy czysty bez linii
– teczka papierowa na gumkę,
– okładki A5 ( do dopasowania po otrzymaniu podręczników)
– Strój sportowy w podpisanym worku:
- spodenki gimnastyczne,
- koszulka z krótkim rękawem,
- buty sportowe z gumową, antypoślizgową podeszwą (typu halówki).
Proszę nie kupować kleju, farb, plasteliny, bloków itp. !
Wszystkie potrzebne do prac plastycznych materiały zakupimy hurtowo w ramach utworzonego na ten cel funduszu klasowego. Szczegóły omówimy na pierwszym zebraniu.
Podręczniki i ćwiczenia uczniowie otrzymają w pierwszym tygodniu nauki w szkole.
Wyprawka ucznia - Irena Bracka
Wyposażenie piórnika:
- 2 ołówki, gumka,
- temperówka z pojemnikiem,
- linijka 20cm,
- klej w sztyfcie,
- nożyczki,
- pióro wieczne na naboje,
- kredki.
Zeszyty:
- 16-kartkowy w trzy kolorowe linie z kolorową liniaturą,
- zeszyt 16-kartkowy w kratkę
Bloki:
- A4 biały rysunkowy,
- A4 biały techniczny,
- A4 techniczny z kolorowymi kartkami
Wycinanki kolorowe duże
Plastelina
Teczka papierowa na gumkę A4
Kredki drewniane
Strój gimnastyczny:
- spodenki sportowe. bluzka w dowolnym kolorze,
- obuwie sportowe na jasnej gumowej podeszwie,
- worek tekstylny na strój gimnastyczny.
Bardzo proszę, aby przybory były podpisane.
Kochani Uczniowie!
Rozpoczynamy kampanię "AKCJA-RELACJA". Chcemy, aby powrót do szkoły był okazją do odbudowania pozytywnych relacji między nami. Do wakacji skupimy się właśnie na tym. Bardzo się za Wami stęskniliśmy i cieszymy się na Wasz powrót do szkoły
Rekrutacja 2021/2022
Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do oddziału przedszkolnego
1. Rekrutacja trwa od 07.05.2021 r. (godzina 800) do 21.05.2021 r. (godzina 1300) i tylko w tym terminie będzie możliwe zarejestrowanie wniosku.
2. W celu złożenia wniosku należy wejść na stronę https://przedszkola-slupsk.nabory.pl/
3. Rodzic/ prawny opiekun zakłada konto wybierając opcję „Wypełnij nowy wniosek”.
4. Login do konta to PESEL dziecka, a hasło rodzic ustala sam. Jeden PESEL umożliwia założenie jednego konta.
5. Po wypełnieniu wniosku oraz oświadczeniu, że informacje są prawdziwe (ostatni punkt, bez niego wniosek będzie niepełny i nie będzie mógł być rozpatrywany) należy go wydrukować, podpisać i dostarczyć w formie papierowej do sekretariatu szkoły w terminie od 07.05.2021 r. (od godziny 1500) do 21.05.2021 r. (do godziny 1600).
6. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.
7. Wniosek można składać za pomocą komputera, smartfona, tableta i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.
8. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do oddziału przedszkolnego w danej szkole w terminie od 18.06.2021 r. (godz. 1500) do 24.06.2021 r. składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do oddziału przedszkolnego w szkole – druki będą dostępne w sekretariacie szkoły.
9. W razie wątpliwości i pytań dotyczących rekrutacji elektronicznej można dzwonić do sekretariatu szkoły (tel. 59 42 31 41) lub przyjść osobiście po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem reżimu sanitarnego.
10. Od 25.06.2021 r. (godz. 1300) do 01.07.2021 r. (godz. 1300) będzie trwała rekrutacja uzupełniająca w przypadku wolnych miejsc.
Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do klas I
1. Rekrutacja trwa od 04.05.2021 r. (godzina 1300) do 25.05.2021 r. (godzina 1600) i tylko w tym terminie będzie możliwe złożenie zgłoszenia/wniosku.
2. W celu złożenia zgłoszenia/wniosku należy wejść na stronę https://sp-slupsk.nabory.pl/
3. Rodzic/ prawny opiekun zakłada konto wybierając opcję „Wypełnij nowy wniosek/zgłoszenie”.
4. Zgłoszenie składają rodzice dziecka z obwodu szkoły, natomiast wniosek wypełniają rodzice dziecka, ubiegającego się o miejsce w szkole spoza obwodu.
5. Login do konta to PESEL dziecka, a hasło rodzic ustala sam. Jeden PESEL umożliwia założenie jednego konta.
6. Po wypełnieniu zgłoszenia/wniosku oraz oświadczeniu, że informacje są prawdziwe (ostatni punkt, bez niego wniosek będzie niepełny i nie będzie mógł być rozpatrywany) należy go wydrukować, podpisać i dostarczyć w formie papierowej do sekretariatu szkoły w terminie od 04.05.2021 r. (od godziny 1300) do 25.05.2021 r. (do godziny 1600).
7. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.
8. Zgłoszenie/wniosek można składać za pomocą komputera, smartfona, tableta i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.
9. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do klasy pierwszej danej szkoły w terminie od 18.06.2021 r. (od godziny 1200) do 25.06.2021r. (do godziny 1200) składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do szkoły – druki będą dostępne w sekretariacie szkoły.
10. W razie wątpliwości i pytań dotyczących rekrutacji elektronicznej można dzwonić do sekretariatu szkoły (tel. 59 842 31 41) lub przyjść osobiście po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem reżimu sanitarnego.
11. Od 28.06.2021 r. (od godz. 1200) do 19.07.2021 r. (do godz.1200) będzie trwała rekrutacja uzupełniająca w przypadku wolnych miejsc.
Nowy certyfikat!!!
Dziś (14.12.2020) mieliśmy okazję uczestniczyć w profesjonalnej sesji fotograficznej. Wizyta fotografa związana była z otrzymaniem przez Dwójkę Certyfikatu European Language Label 2020. Wyróżnienie ustanowione zostało przez Komisję Europejską i świadczy o jakości w edukacji językowej. Certyfikat otrzymaliśmy za realizację projektu Lepsze zrozumienie kluczem do lepszej przyszłości, którego głównym punktem był wyjazd 10 uczniów do szkoły partnerskiej do Słowenii. Dofinansowanie na realizację projektu pochodziło ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Wyniki konkursu
NA KARTKĘ BOŻONARODZENIOWĄ 2020
Nagrody zostaną wręczone na zajęciach lekcyjnych.
GRATULUJĘ!!!
Biblioteka informuje
Balladyna, Zemsta i inne lektury można czytać na stronach:
wolnelektury.pl cyfroteka.pl lektury.kochamjp.pl polona.pl legimi.pl legalnakultura.pl
Kolejny sukces!
43. Turniej Gawędziarzy we Wielu należał do naszej Pani Dyrektor, która autorską gadką "Żebë chcało sã chcec" wywalczyła 1 miejsce w kategorii im. Hieronima Derdowskiego.
Gratulujemy!
Certyfikat European Language Label 2020
Z przyjemnością informujemy, że nasz projekt „Lepsze zrozumienie kluczem do lepszej przyszłości” został nagrodzony Certyfikatem European Language Label 2020. Jest to europejski certyfikat jakości w edukacji językowej ustanowiony przez Komisję Europejską w 1998 roku, znak innowacyjności w dziedzinie nauczania i uczenia się języków obcych, a także wyróżnienie za innowacyjne techniki kształcenia. Inicjatywa promuje osiągnięcia metodyczne i dydaktyczne. W Polsce obecny od 19 lat.
Wizyta studyjna
Lekcja kaszubskiego
Odwiedzający nauczyciele i dyrektorzy szkół "Dwójkę" wzięli udział w lekcji prowadzonej przez dyrektor szkoły Karolinę Keler oraz towarzyszące nauczycielki języka kaszubskiego Malwina Jagiełło-Zieniuk i Joanna Banasik. W ramach zajęć uczestnicy musieli dopasować przygotowane w naczyniach roztwory ziół i dopasować im kaszubskie nazwy, poznali przysłowia kaszubskie oraz kilka ciekawych słówek.