Drodzy Rodzice!

Opublikowano: wtorek, 24, marzec 2020

Znaleźliśmy się w wyjątkowej sytuacji, w której na mocy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w okresie od 25 marca do 10 kwietnia br. będzie realizowane w naszej szkole kształcenie na odległość.

1. Zajęcia będą realizowane w trybie tygodniowego rozkładu materiału - każdego dnia, w którym przypadają planowe lekcje nauczyciele do godz. 10.00 drogą elektroniczną będą przesyłać przygotowywane materiały. Nauczyciele będą dokładać wszelkich starań, by przygotowany materiał był zróżnicowany, łączył przemienne kształcenie z użyciem monitorów ekranowych i bez ich użycia; będą uwzględniać możliwości psychofizyczne uczniów oraz ograniczenia wynikające ze specyfiki zajęć.

Nauczyciele będą w stałym kontakcie z rodzicami, by odpowiadać na pytania związane z zadanym materiałem.

Jako priorytetowy zakres do zrealizowania należy traktować materiał z przedmiotów: język polski, matematyka, język angielski, przyroda, biologia, geografia, historia, fizyka, chemia, język niemiecki.

2. Zadania przygotowane przez nauczyciela z prośbą o wykonanie i przesłanie wykonanych zadań przez ucznia należy przesłać drogą elektroniczną (poczta e-mail lub komunikatory) lub telefoniczną (zdjęcie wykonanego zadania).

3. Sposób oceniania pracy zdalnej uczniów - została wprowadzona nowa kategoria ocen praca zdalna z wagą 3. Wszystkie prace zadane uczniom z prośbą o wykonanie i przesłanie do sprawdzenia dla nauczyciela będą oceniane w tej kategorii. Nauczyciel po sprawdzeniu pracy ucznia przekaże informację zwrotną dla ucznia i/lub rodzica.

4. Nauczyciele będą wpisywali w librusie tematy lekcji zrealizowanych. Przy obecności uczniów zostanie wpisany zwolniony. Frekwencja uczniów będzie monitorowana przez raport wychowawcy na podstawie informacji od każdego nauczyciela uczącego w danej klasie (w przypadku gdy nauczyciel zauważy brak odczytywanych wiadomości i nierealizowanie zadanego materiału przez ucznia natychmiast przez wiadomość na librusie powiadamia wychowawcę klasy). Raport wychowawcy będzie podstawą dla pedagoga do wszczęcia działań pomocowych w sprawie zdalnego nauczania (interwencja telefoniczna - rozmowa z rodzicem, zbadanie problemu, ustalenie ścieżki pomocowej).

5. Wsparcia psychologiczno-pedagogicznego udzielają panie pedagog – można kierować do nich wszelkie pytania i sprawy związane z poradzeniem sobie w tej niecodziennej sytuacji.

Proszę również o informacje zwrotne, o uwagi i sugestie w postaci wypełnienia ankiety przez librus. W piątek będzie udostępniona ankieta z prośbą o wypełnienie – osobna dla uczniów i rodziców. Ważne jest dla nas, byśmy na bieżąco mogli odpowiadać na wszelkie potrzeby Rodziców i Uczniów.

Z serdecznymi pozdrowieniami - Karolina Keler 
dyrektor szkoły

Ultimate Facebook Like Box Slider